כך תעצבו את פינת העבודה המושלמת

ינואר 22, 2021

עובדים מהבית? כך תעצבו את פינת העבודה המושלמת שלכם שתעזור לכם לעבוד בכיף והנאה בבית.

לפנייכם רשימת טיפים ועצות איך לשדרג את פינת העבודה, עיצוב חם ונעים שיתרום לפרודקטיביות שלכם ולאווירה.


פינה בבית או חדר עבודה נפרד

ראשית חשוב להבין איך ממוקמת פינת העבודה שלכם, האם אכן מדובר בפינה בתוך חלל קיים, פינה בסלון המשפחתי או פינה בחדר השינה או שממש יש לכם חדר נפרד שאותו הסבתם לחדר עבודה בעקבות המצב.

אם מדובר בפינה בתוך חלל קיים, ניתן להבדיל אותה בעיצוב באמצעות אלמנטים שונים.

אל תפחדו וקחו מברשת צבע ותחמו את הקיר שממול לפינת העבודה בצבע שונה., העיצוב השונה יעזור לכם להיות מגודרים יותר, גם ברמת העבודה וגם באווירה בבית. יהיה מאוד ברור היכן נמצאת פינת העבודה והיכן המשחקים.

היכן למקם את פינת העבודה ?

אם אתם מתלבטים היכן בבית למקם את הפינה , בחרו את הקיר  הארוך ביותר, ונצלו חלק ממנו לפינת עבודה.
אפשרות נוספת היא לקחת את החדר הכי פחות חיוני בבית ולהסב אותו לחדר העבודה שלכם, תוסיפו שטיח מתאים , שולחן עבודה וכסא נוח, כמובן ריהוט מתאים ויש לכם פינת עבודה מושלמת.

איך להכניס קצת נוף לפינת העבודה?

אם אתם נורא מתגעגעים לנוף הפסטרולי מהחלון שבמשרד, תוכלו להכניס קצת אווירה עם צמחים ועציצים שיתנו להם הרגשה טובה, יש היום גם תמונות חלון מגניבות שיכולות לשדרג כל חלל.
שטיח סלון בגוון אדמה יכול להתאים לאווירה הטבעית והנינוחה שאתם רוצים לשדר לעצמם בחדר העבודה שלכם.

תכנון חדר העבודה וריהוט שאתם פשוט חייבים.

שולחן עבודה נוח  –  שולחן העבודה שלכם חייב להיות נוח ופנוי לעבודה. אל תנסו לעבוד מהמיטה או בשכיבה על הספה, אתם הכי פרודקטיביים כשסביבת העבודה מתאימה לישיבה ממושכת מול המחשב.

כסא עבודה איכותי –  כסא ארגונומי שלא ישבור לכם את הגב הוא פריט חובה בכל פינת עבודה. אל תרכשו את הכסא הזול ביותר, תשקיעו. כסא איכותי ישמש אתכם שנים רבות וישמור על הגב שלכם.

גישת חשמל נוחה – פינת העבודה שלכם מחייבת נקודות חשמל רבות, מטען לפלאפון הנייד, שקע למחשב, שקע למסכים ועוד. מבעוד מועד הכינו מפצל איכותי שתהיה לכם גישה נוחה וקלה לכמות גדולה

ריהוט נעים ונוח , ספה טובה, שטיח איכותי – ספה קטנה בפינת החדר לרגעי מנוחה באמצע היום, שטיח מותאם למידות החדר, אל תכניסו שטיח סלון גדול לתוך החלל הקטן, תרכשו מראש פריטי ריהוט מותאמים במידות לחלל שיצרתם. אהיל פינתי שיתן תאורה נעימה וממוקדת. כל אלו ייצרו לכם את חדר העבודה המושלם עבורכם.